Är det inte den ena, så är det den andra

Blev ute i stallet lite längre än planerat.. Mackan andades jätte konstigt och det syntes att något var fel sååå, hit med distriksvetrinären! Och ja, det var något med lungorna så han fick en massa sprutor och grejer och ska nu också gå på en massa medecin. haha Jag är så trött på allt som har med hästar och skador nu så jag vill bara spy! :p
Ahja, lektor har nu fått sin lilla hage och verkade supernöjd över att få komma ut! Stackrn har stått inne i en vecka nu!
Nu håller jag på och frysa ihjäl rent ut sagt så ska nog lägga mig i ett bad eftersom det aldrig blev av igår. Va ute jättelänge med vickan och philip igår osååå.
Men först, pappas goa kycklinggryta!
love linda


sjuka små pållar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0