BLÄÄÄÄÄÄÄ

Fyfan vad jag hatar och vara sjuk?! Nu är iof halsen bättre, men hjärtat dunkar sönder och så fort jag rör mig blir jag anfådd så jag inte vet vad jag ska ta vägen, urkkkkkkk. Blev hemma från jobbet idag iallafall, låg med två täcken inatt och frös ändå. Ne usch jobbigt! På lovet också, jäkla röckkkkk. Min stackars häst står i hagen och blir inte riden heller, fan också. Han har gått kanske 3-4 dagar på 2 veckor. Bra där, 10 poängare till mig. Känner mig värdelös right now, menmen. WHAAAAAAAAT TO DOOOOOOOO?! Får väl ta mig dit ut om en stund iallafall o mocka och kanske longera han lite eller något mindre ansträngande för mig själv.. Vi hörs senare..
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0