Bra start på helgen

Hade en mysig kväll igår med mr.X ändå! Eftersom jag inte orkade åka dit var han snäll och kom hit ;)
Nu sitter jag och käkar en macka och dricker powerking som jag utvecklat något beroende av.. Var nyss och hämtade ut min och jennie halloween dräkt, och SJÄLVKLART är inte vingarna med!!!!!!! sååååååååå sjukt sur
Hela alltet förstört lixom.. så om någon har två par svarta vingar liggandes, hör av er!

Om en stund ska jag och karro ut till stallet. Ska hoppa gammon idag nämligen! Får väl se hur det går..... haha
Senare idag blire ut med mina snygga brudar!! Kommer bli helt galet kul ;D pepp!
Men som sagt, nu blire ut till stallet.. kommer va tomt utan min stjärna där :(
love linda


ett pass på gammon för läänge sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0