Criminal minds

Sitter och checkar lite tv och spelar en helvetes massa wordfued =) KULHJUUUUUL. Blev en promenad förut, dock bara in till Mellerud (Kvarnis) resten fick jag skjuts. Men det var gott och gå lite ändå, sprang faktiskt en liten bit också. + Att jag snubbla i diken 2 ggr, ett tag funderade jag på och lägga mig där bara för att.. Haha! Men ficklampa på mobilen rädda hela allt, en riktigt win win situation som man kan säga. Ska kosa ner mig ordentligt under täcket nu och bara njuta av min underbara säng innan det är dags att sova (ska fortsätta spela wordfued också.. heelt besatt) Imorgon väntas jobb, och fish ska på inköpsresa så jag blir själv. H.A.T.A.R A.T.T L.U.N.C.H.A S.J.Ä.L.V, någon?! Bara att ringa, smsa, skriva på fb - svarar överallt!!!!!!!! Godnatt gullisar
K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0