En ny vecka på ingång

Chill daggggg, va ute i stallet nu på kvällen och fixade med hästarna. Gick med dom, gav dom medecin och lite sånt. Dom har även fått varsitt nytt täcke, så dom blev så fina så :)

Imorn är det som alla andra måndagar, först jobb några timmar och efter det in till skolan för hästkunskap eller vad det nu heter och sen efter det är det ridning! På kvällen ser det ut som jag ska på hoppträning med "Fiffi", ingenaning om vad det är för häst mer än att den ska vara söt, lite speciell och livrädd för bommar på backen ;) haha unghästar ♥ Det är isf den hästen ja ska träna och rida ett tag framöver :) spännande!

Nu ska jag strax fixa lite grejer och sedan lägga mig och kolla på någon bra film :) Helt slut efter denna helgen, haha Men fan vad jag älskar att va 18år och bara leva livet för några timmar som man gör på helger. Bara kunna släppa allt seriöst och bara få va! Man är ju bara det en gång så man får väl ta vara på det :)
Men vi hörs mer imorgon någongång :)
love linda
och jag är fortfarande blond..... dock med lite mörkare i också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0