En överladdad häst

Jag är rätt sämst som tar massa mobilbilder men gång på gång kommer på mig själv att ja ändå inte kan lägga över dom till datorn..... smart tjej.

Ahja, promenaden me lektor gick som den gick haha. Han var ruskigt pigg och efter han gång på gång skulle ner och äta gräs "smällde" ja till han me grimskaftet på täcket en gång. Och han lär inte ens ha känt det igenom de tjocka men han fick flippen och bara hoppa rakt upp i luften och slet sig och sprang iväg i galopp och va mer i luften än på backen. BRA början..... haha. Kan säga att ja iaf ska ha hjälm på mig nästa gång för faaaan va nära han var att sparka mig i huvudet kan jag säga, sjukt.
Han kommer va ett rent helvete att ha och göra me de närmaste månaderna... haha menmen det är tur jag tycker om han ändå!
linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0