Förlåt

.. För mina deppiga inlägg, men här är det enda stället jag kan vräka ur mig vad jag vill..
Iallafall, hästfronten är väl ganska död just nu. Åker ut, mockar och pysslar, ställer in han.. Idag försökte jag longera honom men som vanligt är det omöjligt, måste skaffa hjälp med detta. Måste kunna longera hästen, speciellt nu på hösten/vintern när det är mörkt och man ändå vill röra på honom men inte orkar gå nån annanstans i mörkret än till stallplan. Får se hur det blir med skolan imorgon, får se om jag får någon sömn, får se hur min hals mår, får se.... Tar en dag i taget right now. Hoppas på att få ta Lindas plats på torsdag iallafall på hoppträningen.... Nu ska jag bädda rätt sängen och lägga mig, igen.. Natti...
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0