Hästfri...

Sådär, äntligen hemma. Åkte från stallet halv sju imorse.... Var ju som sagt inne på kliniken och kollade upp Lektor och vi fick åka hem utan häst.. Allt stod som sagt inte rätt till och efter allt ville de ha kvar han där under observation tills nästa vecka någon gång.. lektis<3 :( Så just nu är han stenhalt, gipsad och har boxvila. bla.

Ahja, dirket när vi kom hem bytte jag om och åkte till överby med vickan. Fick köpt mig en massa fint ;D Nu dör jag av trötthet så blir bara hemma ikväll tror jag.. Skulle åkt till lidköping, men orkar verkligen inte köra dit nu senare...
love linda


älskade vän..


Kommentarer
Postat av: Lizette

Nämen..... :( Vad har hänt??

2011-11-03 @ 20:14:58
URL: http://backgammon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0