long day

Precis kommit hem efter en låååång dag, först jobb sen skola sen ridning för min dressyrtränare på världens segaste häst, utan stigbyglar. För jag hade ju inte alls träningsverk sen innan lixom.. Sen ut till Anna, min andra tränare och red två fina unghästar! Den första var lite halvt galen på hinder och den andra var så jävla härlig. 4år, hoppa som en gud och som den aldrig gjort annat. Hade jag haft 150.000 hade jag köpt den DIREKT, sjukt nice var den!
Skulle egentligen ridit Gammon, skrittat Lektor och gått en promenad med Mackan efter det, men det var så sjukligt kallt och klockan var redan mycket så skippade det idag... Nu ska jag dock lägga mig i ett vaaaarmt bad och sen sova som aldrig förr!! Så vi hörs.. haha
love linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0