Monster hosta

Bläk, jag är verkligen förkyld. Har vart helt förslappad hela dagen, yr, trött, slö, hosta, snuvig... Och nu hostar jag som en 70 plusare som rökt hela sitt liv. Jag får fan sluta klaga här alltså, har jag skrivit ett positivt inlägg här det senaste? Hahaha. Tack för att ni hänger kvar ändå ♥ Har hängt i sängen hela kvällen, skönt. Glott lite tv, och glott lite mer tv, och smsat lite, och glott ännu mer tv, spelat lite wordfued, smsat lite till, och glott tv. FREDAG!!!!!!! När jag kom hem så somna jag en stund så orkade faktiskt inte åka till stallet idag, stallet var redan fixat och han kunde gott få stå idag efter träningen igår. Ska hitta nått bra och kolla på nu innan jag försöker mig på att sova =) Imorgon ska jag mysa med Gammon länge på dagen, kvällen får vi se hur det slutar. Nått får jag göra, sådesåååååå. 
K


Min lilla lilla Tindra, saknaden är stor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0