SUUUUUGEN NU!

Åh, sitter och kollar på hästhoppning på tv. Vill också ut och tävla! :( Funderar på att starta en klubb nu den 27 men vet inte om jag vågar, eller om jag borde. Det kanske är för tidigt? Jag vet inte..? Någon gång måste ju bli den första liksom. Hade vart så gött och ha en klubb avklarad och sen kunna slappna av resten av vintern. Inte känna den pressen att jag måste ut o göra första till våren eller så.. Hm, ja jag vet inte. 

Red Gammon idag iallafall, vet inte vad jag ska säga. Visst är han fin och framåt, men jag vet inte hur jag ska få bort allt detta framtunga och allt detta att jag måste bära hela hästen i mina händer och armar, han ligger på så in i helvete och det finns liksom ingen rytm, lugn och allt detta man ser på tv. Haha, blir tokig snart! Men måste hålla humöret och tålamodet uppe, han är bara bebis och vet inte vad jag menar. Han har tagit otroliga kliv framåt så jag ska egenltigen inte va annat än nöjd!! Men saken blir inte bättre att jag inte hinner med att rida han ordentligt, ska försöka så gott det går nu fram till januari/feb sen ställer jag av han med en månads vila innan vi tar nya tag för vår och sommar. 

Har precis käkat en rätt så go middag, och ska strax fixa mig lite och sen gå ut på en promme. Blir Beck och chill ikväll :) Pussss
K

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag tycker att du borde starta en klubb nu den 27 :)du behöver ju inte hoppa högt, bara så att han får komma ut och göra något annat. så ser du hur det går :)

2011-11-20 @ 17:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0