tråkig dag

Kan för första gången idag bara sätta mig ner och ta det lugnt i några sekunder, haft fullt upp hela dagen verkligen! Åkte ut till stallet direkt efter jobbet och fixade och tog in lektor för kvällen och gav han en massa mat! världens sötaste pålle dedär! Fast bästa va när ja va där snabbt och gav dom lunch på dagen, pussjuk som få var han då!

Ikväll hade jag tänkt pluggaaaaa, haha ja ni såg rätt. JAG, PLUGGA? nae..... men ska iallafall försöka göra någon uppgift då jag har sjukligt mycket och göra egentligen. Ändå chillar jag bara på för det löser sig alltid ;)
Imorgon är det väl egentligen skola, sen måste jag fixa kort till mitt körkort och även in till banken och hämta ut lite pengar och även spärra mitt kort. Och beställa nytt! Sen ska som vanligt Lektors skrittas ut och sen på kvällen blir det troligen hoppträning med fiffiluren! :)
LOVE linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0