135 cm

Snabb update från sängen! Nyss hemkommen ifrån ullared, fick köpt lite klappisar o även bra saker till gammon. Bla, ett ländtäcke, ett fleecetäcke med hals, regntäcke. Dock så jävla osmart jag är så köpte jag 135 cm av nån jävla anledning!!!??? Så de var ju såklart på fitthåret att de passade. Men de gick allt, regntäcke ska han ju bara ha ett tag till, åker säkert dit till våren igen så då får jag köpa nytt då. Fick även köpt 3 kg e-vitaminer, ett par snygga träningsbrallor till mig själv, en mössa o lite annat smått o gott. Har haft världens roligaste dag med mina finaste. En o annan skrattattack på donken så vi grina allihopa avsluta vi dagen med. Nu ska ja sova, imorgon väntar jobb =)
K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0