5 från dagen



Fina bilder vare här jag. Känner mig halvt död faktiskt, haha usch att gå upp tidigt är bannemig inget för mig. Ska iallafall snart sova. Tar en HEL timmes sovmorgon imorgon, mm vad gott. Sen åker jag till skolan, all by myself. Alla andra är i Thn på mässa, men sånt pallar inte jag. För bra för det, såklart? Whatevaaaaaaaaah. Rolig tjej oså. I vilket fall, efter skolan så är det klippklipp såklart. Usch, känner att jag har tagit på mig mer än vad jag egentligen orkar.. Men det löser sig! Sista skoldagen imorgon sen är det lov, halvt iallafall. Har ju praktik också, men det räknas som nöje tycker jag =) Hehe. Tack för mig, leverpastej.
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0