alldeles för kort helg

Har haft ännu en superkul helg med hur mycket underbart folk som helst! Blev wärs igår med mina grymma brudar och skrattade så vi dog vissa stunder, haha underbart! Asnice efterfest och sen somna ja i en säng med tre andra, haha och imorse när vi vakna märke vi att de va närmare tio pers som hade sovit där så blev lite morgonmys med film och sen frukost på wärs o lite sånt. Jag och vickan åkte dock hem till henne sen och somnade och vakna kl tio i 4...... bra där haha

Kommer nog bli en lugn vecka sen iallafall, jobb några dagar och ledig några. Halloween fest till helgen och kanske lipz? Lite roadtrip med vickan ska också hinnas med och lite sånt :) Såklart ska hästarna ridas och har hoppträning imorgon oså :)
Nepp nu ska ja försöka få ut alla tovor jag har i mitt hår efter att magda tuperat det igår, helt sjukt vad det sitter.. haha ha det fint!
love linda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0