bra start på veckan!

Äääntligen hemma efter en lång dag! Först jobb, sen skola och sen ut och rida Kajsa för Nina P. Sjukt rolig häst! ;D Sen var det direkt ut till vårat stall för att sedan dra vidare på hoppträning för Nina K! Där fick sig Gammon först ett pass och han skötte sig utmärkt! Dock märks det att jag bara "hoppat" han en gång innan. Men jag är supernöjd! Sen var det Lektors tur och han var grymt fin hela passet igenom! Han var superrolig att rida idag och var jätte fin redan på backen, hoppade liite högre språng på slutet vilket Karro även filmade! Nä, men det var riktigt roligt att han var så fin!

Nuuuu har jag iallafall tagit dagens andra dusch och bara tar det lugnt för första gången för idag, haha
Ska strax ta mig något att äta och sen får det bli sängen tidigt även idag, sjukligt trött efter en hel helg med full fart och lite sömn och sedan en sånhär fartfylld måndag!
love linda







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0