chill dag

Blev värsta stormen ute och började ösregna förut så hästarna får stå idag så åker vi iväg till ridhuset imorgon istället så får dem ett ordentligt pass då :)
Kom iallafall nyss hem från dem små söta, en sak som jag faktiskt älskar är att "natta" hästarna på kvällen och även va först ut på morgonen till dem. Är verkligen något utav det bästa jag vet!
Lektor har fått ett nytt o fint täcke av mamma som han fick på sig också, så fin blev han :)

Nuuuu ska jag försöka städa klart på mitt rum vilket nog tar minst en timme till iallafall (och då har jag ändå städat hela dagen). Sen ska jag även installera nån codec grej på datorn så jag kan lägga in filmer från videokameran. Sen ska jag även planera tävlingar för ska lämna in schemat imorn hur jag ska jobba och då är det fast efter det.
Och sen var det något mer jag skulle göra som jag redan glömt, men ahja!
love linda



snygg häst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0