Dressyrträning

Efter många om och med och felkörning så fick jag äntligen tränat idag. Och det var värt frusterationstårarna och den fel körningen, för FYFAN vad bra Gammon gick idag. Han var SÅ lätt, jag behövde inte ens hålla han på tygeln, han gick helt själv. Serpentinbågarna satt som en smäck och han orkade galoppen idag, fodret har verkligen ändrat hela hans ork. Blev inte arg, EN enda gång idag. Helt sinnessjukt, jag hade ett leende på läpparna hela passet. Härligt att få en framgång, och inte en motgång som de senaste träningarna. Nina var super nöjd med passet också, och jag fick så fina ord av henne.
''Jag har vissa elever som jag vill ALLT med, och du är en av dom Karro. Jag vill att du ska lyckas''
Snacka om att ha världens bästa tränare.
K


Möttes av två glada killar i hagen idag! <3

Nöjd Karro, och en nöjd Gammon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0