Full rulle

Finally home in bed again. Träningen med Linda och Gammon får hon berätta själv. Jag själv tyckte det såg bra ut och både han och jag behöver variation, han behöver någon mer rutinerad på ryggen och jag behöver se han själv för att inse vilket jobb jag gjort, och att det går framåt och inte bakåt. Så det var bara nyttigt och väldigt kul att se! Som sagt, hur det gick får hon berätta själv. Det var hon som satt på hästen idag :)


När Gammon var klar så hoppa Linda på nästa häst och jag och Annie åkte hem med Gams, han fick på sig mystäcke och lite hö innan vi åkte tillbaka till träningen för att kolla på Natha och Linda igen. Han fick äta betfor för första gången idag också, haha var nog inte det godaste han smakat men det gör gott för honom. Ska faktiskt stänga av datorn och lägga mig och kolla lite tv innan jag somnar, känner att det är en smygande magkatarr på g. INTE OK! Hoppas den är över tills imorgon, får ångest för att vara ifrån skolan. Haha? Vad hände liksom. Godnatt!
K
Sometimes it feels like i'm not worth you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0