Gör om, gör rätt.

Dagens pass på Gammon ska inte ens pratas om. Han fick inte sin betfor, av nån anledning igår kväll och det märktes på hela han. Slö, seg, stretig, och gjorde allt han inte skulle. Stel som en apa var han också! Det var inte många minuter han var fin alltså, men såna dagar kommer och går. Var bara att det med en nypa salt och släppa det, fast som ni märker så är det inte släppt än. Haha! 

Kvällen har tillbringats hos Tina & Caj, med karré och potatisgratäng. Hade jag vart 40+ så hade det säkert varit ett glas rött till bara för att det är vuxet, men jag nöjde mig med julmust. Kom hem runt 21.00 och tanken var väl då att jag skulle duscha, men jag orkade aldrig så får ta och göra det till morgonen. Veckan ser annars ut som en helvetes massa klippningar, ca 15 st om jag ska vara helt korrekt. Ullis pengar, jappjapp.
Imorgon ska jag och älsklingen shoppa massa gardiner och sånt, bla julgardiner. Mysigt! Men nu ska jag ta och borsta tänderna och lägga fram kläder tills imorgon, känns som det blir en mjukis dag imorgon. Känns mer än ok när dagen består av psykologi och religion. Puss och godnatt
K

Sommaren 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0