Homelihome

Kändes meningslöst att sitta i Åsen själv så jag åkte med Micaela hem. Hon var snäll och åkte upp till mig en stund =) Så nu har jag gått igenom hela mitt Mary Kay sortiment som jag har hemma, haha. Scrub till ansiktet och scrub till händerna, helt underbart. Man känner sig SÅ ren och händerna är lätta som fjädrar, helt klart värt pengarna. Köp Satin Hands people! Ska kika lite tv och sen sova. 

Eftersom Gammon stod även idag så får jag ut och ta ett pass på han imorgon istället, hoppas på mindre kvavt väder och en piggelin Gammon. Ska iväg och köpa massa energi till han på måndag, havre, betfor och mineraler.
NU KÖR VI!

Godnatt på er allihopa!
K
På tiden han hoppa utan att springa förbi hinderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0