living the dream ;)

Har haft den bästa och sjukaste helgen, någonsin! Det har vart så sjukt grymt och skulle jag ens nämna en bråkdel av allt som hänt hade jag fått er att tappa hakan direkt, haha ;)
Och förtillfället är ja så jävla nöjd att jag är jag och skulle inte vilja byta ut det mot någon annan, haha
Får tack alla underbara kompisar också för denna helg, världens bästa är ni!


snyggingarna i helgen ;)


Nu är det iallafall måndag igen och jag har truck kurs hela veckan, haha say what?
Nepp, men det är väl välbehövligt att ha i framtiden om inte annat.
Så den här veckan kommer bara bestå av en massa plugg och hårdträning med hästarna. Tur man inte riktigt kommit tllbaka till verkligheten än, känns som de hade kunnat bli en väldigt seg vecka annars ;)
love linda



för att dra en liten slutsats, grym kväll på lipz, grym kväll i lilla edet och grym kväll på båberg ;)
kunde bara inte bli fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0