Love of my life, my soulmate

AAAAAALANYA 6 MAJ
Ska bli så jävla gött.

Annarrrrs, precis kommit hem från älskling. Myst hela kvällen med hemmagjord thai-gryta m. nudlar och massa goa chips och godis. Anki var ute och massera Gammon förut, gott för han. Hon trodde också att det var något i bakdelen som gjort att han sprungit undan för hinder and so on. Men hon löste det, sa hon. Så får hoppas att han slutar med det! Annars tyckte hon att han var mycket bättre, speciellt i ryggen. Kul att höra! Då måste jag ju göra nått rätt iallafall ;) Haha. 

Resten av veckan har jag full rulle verkligen. Imorgon ska jag hinna med att skritta Gammon och jobba igenom hela baken, sen har jag 2 st klippningar efter kl 18.00. På torsdag ska jag klippa 2 st efter kl 19.00, efter det till stallet. På fredag och lördag har jag inga klippningar, men sen på söndag har jag 2 till. Haha, skööönt med pengar. Bara några fåtal människor och jag har betalat förskottet till resan. + Att jag har råd att åka till Ullis den 26 och handla klappisar. Hoppas flytet sitter kvar nu ett tag! Ska strax nanaaaa. 
K

Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅH snygg bild karolina!

2011-10-16 @ 17:44:11
URL: http://amandalouiseeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0