morgonmys

Godmorgon! Blev väckt av vickan som ringde mig för en stund sen så nu har jag flyttat mig tre meter bort till soffan! Har det rätt mysigt med duntäcke, onepiece, datan i knät och godiset brevid ;) Eftersom vi fixade klart truckkortet igår blev vi lediga idag, skönt!
Idag blir det lugnt, ska ut till stallet och rida o sånt. Och ikväll blir det godmat och ev. lite chilldrickning med några kompisar. Dock blir det nog nyktert för mig då jag är lille sjuk igen!
Vart dåligt med update denna veckan men har haft fullt uppp. Som tex bonde söker fru kväll i brålanda, spökgrejs på nuntorp, truckkurs och massa sånt haha. Skönt att ha haft hästarna lite på hyllan och bara kunnat vart med en massa kompisar oså. Det behövs ibland!
love linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0