SUCK

Haha, jag har försökt att mobil blogga från telefonen sen igår eftermiddag, men det har verkligen inte funkat!! Så tro inte att jag har svikit er, har blivit lika förbannad efter varje skrivet inlägg som det inte går och ladda upp..... Lördagskvällen har varit jätte lugn med mams och paps, hyrde film och käka godis. Har nu lagt mig i sängen och halv kollar på tv och ska snart lägga mig under täcket. 

Igår fick jag mig en rejäl överraskning på posten iallafall, min semesterersättning kom.. Mer än förväntat. Fish ska ha lite pengar och resten går till resan med brudarna, SÅ jävla gött och ha det ute ur världen. Har vart redigt bekymrad över detta de senaste dagarna men nu är det löst :D Hoppas bara Jenkis löser pengar också sen är det Alanya någon gång i Maj som gäller!! :D Längtar nått så kopiöööööööööst. 
K
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0