Tack gode gud...

För att jag nattade Gammon tidigt idag, för jävlar vilket väder det kom in nyss.. Hagel och storm. Brrr, mysigt för mitt lilla hjärta att stå inne och gotta sig. Har även varit i skolan idag och haft kurs, riktigt rolig kurs får jag säga. Kom hem och åkte iväg till Susanne och klippte lilla Svea och Sixten som förörvigt var världens goaste ungar. Stod och banka på fönstren när jag åkte därifrån, gooooa ♥

Har 4 kunder imorgon som ska klippas efter skolan, 3 på lördag och 4 på söndag. Moneymoneymoney! Längtar efter att få köpa lite nytt till Gammon, bla ett nytt regntäcke som är halvt just nu. Hästkräk!! Nu ska jag mysa en stund till i soffan innan jag intar sängläge och sömn. Höres imorgon!
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0