Tanken var ju god iallafall..

Tänkte börja plugga på ett fördjupningsarbete i religon, men jag orkar verkligen inte. Är helt sinnes trött! Vaknade runt 04.00 inatt med en mage som pratade högre med mig än någon annan, var bara att slå på tvn och vänta på sömnen. Vaknade med en pratade mage, men det gick över efter lite käk. Dock bubblar den gött right now också, det är underbart med magkatarr i all desslike. Antingen gör det ont eller så bubblar det och ett lätt illamående tränger sig på. Bläääääääää! 

Iallafall, dagen har besått av jobb. Det står kartonger ööööööverallt i butiken, och det är SÅ kul när det kommer upp. För det är helt jävla sjukt vad fina grejer det har kommit, vill ha allt typ. Farligt! När jag kom hem så åkte jag ut till stallet och små fixade lite, mat och vatten osv. Mockat var det redan ♥ guldvärt. Har fått mockat hos Gammon hela veckan, skönt när jag har haft fullt upp med skolan och hinna med klippningar. Annars har veckan vart helt ok, mysiga stunder med Jenkis på pingvin som avslutades med en uppfriskande prommis. Vi har hunnit snacka en heeeeeel del skit också, bara sådär som jag och Jenkis kan. Sen har vi pratat om hur stundentresan kommer bli, och vi kommer hålla ihop. Vi ska äta ihop, sova ihop, festa ihop, kissa ihop, knarka ihop, röka ihop, supa ihop, döda ihop, dansa ihop, vi ska gör ALLT ihop, AAAAAAALDRIG lämna varandra. (Mamma, det mesta var ironi. Don't worry, Jenkans mamma är lugn för att jag ska med. Jag är ju nykterist, remember?) Glömde säga hur vi ska bajja ihop också. Jag längtar någoooooot. Ska bara palla skolan dit också, bughähähähähähääh. Dags att sluta här tror jag, det börjar gå utför med mitt skrivande... = Övertrött.
Shit såg att idol börjar 22.25 igen, orkar jag? JAAAAAAAARRRÅ, jag är lika mycket kämpe som Andre. ''JAG BARA KÖR'' Fet godnatt puss.
K

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0