tomorrowland

Sitter och lyssnar massa grym house musik och tycker livet är allmänt bra. haha
Igår var det skola några timmar och sen drog jag ut och red Gammon & Lektor. Och Lektor var helt sjukligt fin! Är en helt annan häst att rida nu och han var huur pigg som helst. Alltså är gamla leo tillbaka ;) Tog även igår några språng och det kändes kanon!
Ska avboka den andra vetrinärtiden på måndag så får vi se om det räckte med ett besök ändå :)

Ahja, när jag var skrittade av sista hästen ringde David så då var det bara stressa och hämta dricka, duscha och fixa sig för sen blev det utgång! Grym förfest med killarna för att sedan inta lipz och dansa tills vi inte kunde stå längre, sen donken och mysig efterfest hos natta i vbg! Blev kvar där över natten så har nyss kommit hem :)

Nuuuu är jag så trött så jag tror jag dör, men ska strax börja städa lite på mitt rum och hoppa in i en dusch och fräscha till mig lite!
Ikväll blire mer festligheter med bästa vickan! Är några stycken som ska dricka oså så vet inte vart vi hamnar faktiskt! Men ja, ni får räkna med dålig update idag med ;)
love linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0