underbar helg

Kom hem för en stund sen då jag sov hos en kompis inatt! Var hemma vid 5 så blev inte många timmar sömn inatt när vi vakna vid 9 tiden och sätte på scrubs och bara chilla.
Hade iallafall ännu en bra kväll igår, dock fattar jag inte varför man alltid ska ha deeptalk jämt o ständigt när man är ute? haha Varför inte bara ha kul o typ dansa hela kvällen istället? haha jajaa
Nä men en de blev en rolig kväll och då är jag nöjd!

Idag blire lugnare än lugnast, har precis slängt av mig gårdagens kläder och satt på mig min älskade onepiece och raggsockar. life is great Ska försöka städa mitt rum nu och sen kommer världens goaste sysslingar hit på middag och sånt. Och senare i eftermiddag får det bli stallet och rida ett par pållar :)
Som sagt, en helt okej söndag :)
love linda


alltså, hur söta var dem inte på dehär kortet?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0