Woho!!

De går att mobil blogga igen, finally! Sitter hos älsk och sörjer över min feta mage. Så normal är jag! Har ätit burk köttfärssås också, nyttigt... Passet på lektor förut, ja va ska man säga. Jag och han gillar inte varann tror jag, jag fick smaka på lektor special dvs backa ner i diken, stanna var tredjesteg, tvärvända, småstegra, han är underbar!! Inte. Jag var flyförbannad men jag red klart han, och det är inte ofta. Men emellan alla bravader så var han riktigt fin och jag saknar och rida Lektor, den jag red för några årsen, då han var snäll mot mig dvs.... Haha! Han är en riktigt bitch men han har sina sidor han med. Gammon tog jag en skrittur barbacka på, han kändes riktigt fräsh. Min lilla dressyrkille <3
Imorgon vankas det jobb, trevligt. Packa upp massa jul grejer :D längtar tills jul, maten och mysfaktorn.. Nu ska jag återgå till en film i soffan innan läggdags.
K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0