-

Förlåt för dålig uppdate det senaste men det har varit lite annat som kommit ivägen nämligen!
Nu är jag back on track igen och funderar på hur jag ska göra med bloggandet.
Här kommer mina små alternativ ja tänkt på ;) haha

- Stanna kvar här och fortsätta som vanligt

- Stanna kvar här och endast skriva om hästarna och allt sånt och skapa en egen blogg brevid som är lite mer om "privatlivet", den här bloggen är så stor och det börjar kännas mer och mer obekvämt att skriva ut saker här för så mycket folk

- Skaffa en helt egen blogg som är lite mindre

- Eller bara va kvar här och skriva som en ren hästblogg


Jag vet inte riktigt vad som är bäst eller sämst så hjälp mig gärna!
love linda




Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt som vanligt!! :)

2011-09-27 @ 20:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0