dagens ridpass

Kom hem för en stund sen o är så trött så jag vill dö, haha
Träningen tog kol på både mig och Lektor så det känns som vi kommer ha lille träningsvärken imorgon!

Lektor visade inte direkt upp sin bästa sida idag så det blev en rejäl genomkörare, så antingen kommer han va hur mjuk o fin som helst imorgon eller tusen resor värre om han får en rejäl träningsvärk, haha
Men tillslut eller efter nästan en timmes intensivt jobb var han superfin och jobbade på bra.
Nina tyckte dock han var supermycket finare nu än senast jag tränade vilket var väldigtväldigt längesen, så det är skönt att jag ändå kan underhålla han bra på egen hand utan en tränare som står brevid.
Så imorgon får han ridas igenom i lite lägre form o försöka få bort den ev. träningsvärken!
linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0