Godnatt

Åkte ut vid 7 i världens spöregn/storm på min käre moped. Tog in min älskade och satte på han ett fleecetäcke så han torka lite, mockade åt Lektor & Mackan. Jeanette hade redan tagit min box, underbar =) Så var inte så mycket och göra där egentligen, fixade vatten och satte på Gams regntäcke tills imorgon och sen släppte jag och Lennart in  resten av högen, det var uppskattat tror jag. Vill inte att dem ska gå ute i detta vädret :( Right now blåser det 12m/s, och det är STORM verkligen. Imorgon ska det blåsa 24m/s, är det värt och riskera livet på en buss tro? Får se hur långt jag tar mig. Snart kommer iallafall älskling, så blir lite tv och somna. Mysigt! Godnatt :)
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0