HALLELUJAAAAAAH

NU kan jag sätta mig ner i lugn och ro efter jobbet IGÅR KLOCKAN 9!! Har haft fullt upp verkligen. Efter jobbet drog jag till golfen och hjälpte till där på modevisningen, var inte klara förrän 22.00 typ. Åkte hem och la mig, upp vid åtta hem och käka frukost och iväg till stallet. Och därifrån har jag kommit nu.. Haha, jag är rätt slut.

Dagens träning då, ja.. Vad ska man säga! Det gick super och det gick åt fanders, men jag är ändå helt okej nöjd. Han var lite seg fram och tillbaka och förstod inte ibland, gjorde tvärtemot och var allmänt stöning i vissa stunder. Men sen gick han verkligen jätte bra och Nina var super nöjd och tyckte jag hade gjort ett jätte jobb :) Kommer några mobilbilder sen.
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0