Happy day!

Vaknade och hörde hur det blåste storm ute, jävulens. Så idag stanna jag hemma, dumt och riskera livet för västtrafik och fitt john bauer? MMMMM JAPP! Så tog mig en sovmorgon, sen åkte jag och mamma till Bloms, fick nagellack, världens goaste hallon marmelad och kakor, och inte nog med det - mor bjöd på thaibuffé också, tack så mycket bästa ♥ Har precis kommit hem, öppnat två brev som innehöll att MIN IPHONE FINNS ATT HÄMTAS UT!!! + En check på 620 kronor, HAPPY DAY!! Så imorgon försvinner mina skulder och jag ska köpa foder till Gammon, lycka!!
Väntar på att Alex ska sluta, då blir det ut och mocka och allt det där. Sen hämta telefonen och sen hem och mysa med katterna. Idag är en skit bra dag!
K

Kommentarer
Postat av: Natalie

...vi hade egen hårvård idag.... ;*

2011-09-13 @ 22:59:34
URL: http://nattliis.blogg.se/
Postat av: karro svarar

Softttt =)Ska färga på torsdag så det gör inte nåntingen :)

2011-09-14 @ 00:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0