hårdträning framöver

Träningen gick väl si sådär för mig med, men när hindrena blev högre fick vi till några goa språng men det är fortfarande mycket arbete kvar på marken innan allt kommer släppa och flyta på även emellan hinder osv.

Ska sitta i dendär jävla paddocken rent ut sagt och hålla på med massa oändlighetsövningar fram och tillbaka så det släpper någon gång. Rida fram och tillbaka över två räcken tills en grym och jämn galopp sitter, nöta alla sorters övergångar och tempoväxlingar tills det räcker att jag tänker frammåt eller bakåt. Rida igenom skänkelvikning efter skänkelvikning tills han släpper och kunna rida en samlad förvändgalopp utan ansträngning.
Det ska bara sitta där.

Ahja, ska strax hoppa i säng för är sjukligt trött och min rygg tar kol på mig. Så vi får väl se om jag kommer upp till skolan imorgon eller inte! Annars är det först skola till halv två som står på schemat och då blire mer update :)
Så vi hörs helt enkelt imorgon,
love linda


Och få han sluta överhoppa sig så sjukt mycket jämt.... dock är det på bättringsväg!


edit: kom ju på att jag ramla av också, haha
han blev rädd för något i hörnet o kastade sig innåt så jag hängde runt halsen, dock kom ja verkligen inte upp så det var smidigare o glida ner på benen, haha fail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0