ingen klippning!

Kom precis hem från stallet där Lektor skulle klippas, dock gick det sådär för skären var så dåliga så det gick inte ens och klippa lite. seeeeeeeeeeeegt för.han.behöver.klippas.nu
Ahja, ska strax hoppa in i en dusch och göra mig iordning lite för att sedan möta upp Adam på stationen vid kl.6 sen. Ska bli superroligt att träffa han igen då jag inte träffat han sen jag slutade på LBS i Trollhättan! Han var en av dem som jag umgicks med mest där nere både på skoltid och på helger osånt!
Ska iallafall ut och käka också och sen ska han dra till sin kusin här så då får vi se vad som händer och sker för mig :) Blir nog bara hem för imorgon äre jobb på schemat!
love linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0