Myskväll m. katterna

Ni kan kalla mig kattkvinnan.
Haha, nej men har legat och kollat på idol i sängen hela kvällen med älsklingskattorna. Killarna sitter ute och spelar Fifa och väsnas nått så in i. Haha, tvn går på maxvolym och dörren är stängd. Gör så ont i mig verkligen, min lilla bara sover sover och sover. Och när han försöker vända sig eller något dylikt så gnäller han. Så blir direkt till vet. på måndag.. Gammon fick stå idag, Linda och dom hade varit ute och mockat osv. Blir så mörkt och jag är jätte trött och har varit på halvt kass humör hela dagen så ut och bråka på en Gammon med träningsvärk känns inte som en bra idé.. Ska snart lägga mig under täcker och sova, killarna ska iväg så då blir det lugnt och skönt här hemma snart.. Jag som hade tänk och städa och greja idag, gick inge vidare med det när huset är fullt.. 
Gonatt!
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0