onsdag

Blev väl sådär bra update idag men jag jobbade ju till kl sex och det har vart fullt upp heeeeela dagen. Vi bygger om totalt i butiken och det innebär en massa spring och lyfta tunga grejer högt och lågt hela dagarna vilket faktiskt är rätt ansträngande :p Dock räddade ett flertal powerking och lite godis min o fredds eftermiddag!

När ja kom hem har jag grejat med en sak o helt plötsligt är klockan nio och det är kolsvart ute, alltså ingen ridning idag. Men det gör inget att Lektor vilar idag så det är skönt.
Resten av kvällen blir lugn, ska testa lite kläder jag fått från nelly oså. Fick även en suuuperfin och go tröja av bästa mammsen förut! världens goaste

Imorgon är vi lediga från skolan men vi ska ändå in och beställa studentmössor, helt sjukt att det är våran tur.. Annars ska jag greja lite på dagen med en jobbig sak och sedan är det hoppträning på kvällen.
love linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0