så kan det gå

ligger hemma i soffan framför tvn o har gjort det hela förmiddagen. hemma från jobbet då min kropp är sådär återställd.
har iallafall spenderat hela helgen hemma med hjärtat o inte gjort något alls, bara tagit det lugnt. dock har ja jobbat lite o ridit o sånt som vanligt.
dock blev de en lite längre väg hem från stallet i lördags kväll då det sluta med en ambulanstur till sjukhuset.
hade dock änglavakt så kunde åka hem senare på natten, skönt.
det har väl inte lagt sig än riktigt att ja lika gärna kunde vart stendöd nu men ah, jag lever o det gick bra så får väl fokusera på det. måste även säga tack till alla underbara personer som visat stöd.
ahja, tänkte gå hem till mig om en stund o sen åka ut till stallet senare. dock får ridningen vänta några dagar enligt dom på sjukhuset då ja inte får anstränga mig men vi får väl se hur det blir med de då det är tävling med prinsessan på lördag o hon behöver hållas igång för att inte va helt sjövild!
ahja, annars har ja väl inte så mycket att säga just nu men.
linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt?

2011-09-05 @ 15:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0