Schülë

Lille trött sitter jag på religonlektion.. Väntar på att bräsa iväg till thn med Jenkan så jag kan ta tåget = jag är hemma halv 5!!!!!! Hur skönt. Väl hemma ska jag käga lite, sen blir det ut till stallet - mocka - göra rent hink/fylla på nytt vatten - fixa foder - ett dressyrpass i paddocken. Skönnnnnnnnt. Åker ut senare så jag kan spola av hans lilla fossingar så han kan stå ren och torrt inatt då han inte gjort det på hela helgen. Han har väldigt känsliga fossingar mot för mycket blöt lera, då får han knall-röda kronränder. Ingenting han har ont av, ingen hälta eller blir inte varm eller svullen. Men det känns bäst skölja av hovisarna och ställa han i en ren och torr box!
Hörs sen när jag kommit hem igen
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0