Storm

Låter som huset ska blåsa iväg snart.. Yeye, naglarna är fixade och jag har ägt 10 pers på wordfued. Hopphopp! Ska sova nu, imorgon blir det hemma studier. Dagen har vart lugn iallafall, åkte ut till stallet och Jeantte hade mockat åt mig idag IGEN! Hur underbar!! Så fixa foder och vatten var det enda. Imorgon ska jag försöka plugga det jag ska ha gjort och försöka mocka innan hon, haha. Tycker det är skit kul och mocka faktiskt, man vet att hästen får det rent och fräscht när den kommer in på kvällen, får en mysig känsla av det faktiskt. Jag ska hinna med att komma till banken imorgon också så jag får löst min check så jag kan betala skulder osv på torsdag. Hörs mer imorgon!
Gonatt :)
K
På torsdag blir jag brunett igen, soft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0