tur såhär på fredagskvällen

kom innanför dörren för alldeles precis nån minut sen o klockan ringer om mindre än fem timmar o ja är inte det minsta trött! kuuuul
dock ringde mamma mig när ja va hos rudolph o sa att lektor hade tappat en sko? lagom kul när man fixat allt oså. dock smsade ja lite försiktigt kl 9 till min hovslagare att han hade tappat en sko o en timme senare står han där med en ny sko! kl 10 en fredagkväll lixom.. vet inte vad ja skulle göra utan han, världens bästa henrik!
så nu är hästarna superfina inför imorgon jag är taggad ;D dock äre väldigt låga klasser för båda hästarna men de finns ju en anledning till det osv!
nu ska ja byta om o hoppa i säng o vänta på älskling som snart kommer o joinar mig v
men vi hörs mer imorgon efter tävlingen :)
linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0