Urk..

Vaknade 4 imorse, fick sån sjuk magknip. Fick springa på toa, gick och la mig drack lite vatten. Var 2 röda på att SPY!? Bara sådär, äckligt. Men jag klarade mig ifrån att spy, mamma trodde det var magkatarren som spöka igen... Råkade dock glömma ställa om klockan när mamma kom in och fråga om jag skulle till skolan eller vara hemma. (Jag svarade att jag skulle ta en liten sovmorgon, tror jag?) Så vaknade precis 10.33 när sista tåget gick till skolan. Bra! 

Men ska iallafall sätta mig och göra psykologi och plugga lite matte, så kommer jag åtminstone inte efter. Får försöka mig ut och rida sen också, dock blåser det s.t.o.r.m ute. Men måste verkligen rida idag så får bege mig ut iallafall. Ne, nu ska jag plugga.
K
En gång när det snöa förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0