studenten närmar sig!

Studentmössan beställd och det kommer bli så grymt! Helt sjukt att jag tar studenten om åtta månader, visst det är lång tid men för varje dag är det en dag mindre. Jag kommer ihåg de som om det vore igår när jag började på LBS och här står vi nu några år senare och allt är snart klar, skolan är slut. Saknar massa folk i min förra klass så det är lite segt att inte ta studenten med dem, men de jag går med nu är bra dem med!
Dock har gymnasietiden inte vart något speciellt för mig och de var ju endast de första året jag gick riktigt i skolan. Sen bytte jag ju skola och gick då ut på praktik så har iprincip bara jobbat o haft praktik min gymnasietid och vart inne i skolan någon gång då och då.
Men det ska iallafall bli så grymt och ta studenten och faaan vad jag längtar rent ut sagt :D
love linda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0